2016-12-27

ZAHARRA ZARA, BILBO

Gariren Zaharra zara, Bilbo abestia entzun berri dut, oraintsu, irratian. Betitik oso gogoko izan dudan doinua da eta, entzuten hasteaz batera, neu ere hasi naiz kanta-marmarrean. Baina berehala ohartu naiz ezberdin ari ginela Gari eta biok, ez gindoazela bateratsu; deseroso sentitu eta isildu egin naiz, Gariri aditzekotan.

Trakets, oso trakets aritu da Gari. Egia esanda, abestia bera zapuztu egin du hain gaizki kantatuta; gogoa ahituta bezala aritu da, eta, hainbesteraino gogaitu nau neu ere, ezen irratia amatatu behar izan baitut, deserosoaren deseroso. Lehenengo bertsio hura bezalakorik ez dagoela pentsatu dut orduan, eta, nahiz eta egileak berak bertsionatu jatorrizko hura, bestelakoa dirudi berriak. Izan ere, denbora ez ei da alferrik igarotzen, eta iragaite hori ezin ezkutatu norberaren sortze-lanetan ere.

Agian, norbaitek esan beharko lioke Gariri bere lehengo artelan haiek guztiak ez bertsionatzeko, zapuzten ez ibiltzeko, horrelako lanetan bestek hartuko duela ardurarik, ziurrenik. Agian, Garik ez ezik beste guztiok ere onartu beharko genuke iragana iragan dela, ez dela berriro itzuliko, eta oraina baino ez dugula, oraina besterik ez garela. Agian, lehengo Bilbo zahar hura nahiago dudalako idazten ari naiz lerro hauek; oraingo Bilbo honek ez nauelako lehengo hark beste asebetetzen, agian.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina